July 27, 2012

In search for the perfect wardrobe...

Pull & Bear - 7 For All Mankind - Pull & Bear
De solden lopen op zijn einde en ik ben amper - enkel in Italië - koopjes gaan doen. Hoera! Tijdens de solden kom ik steevast met dingen naar huis die niet helemaal mijn ding zijn, dus dat heb ik dit jaar vermeden. Maar: ik heb wel al eens zitten rondneuzen op 't internet en deze spullen zouden wel nog in mijn perfect (of liever: imaginary) wardrobe passen... Het leren jasje staat uiteraard ook nog steeds op mijn verlanglijstje. Ik ben al beginnen te sparen...

Mango - 7 For All Mankind - Maison Scotch - Mango
Mango - Mango - 7 For All Mankind - Maison Scotch
Mango - Pull & Bear - Zara

5 comments:

  1. Haaa wat een leuke spulletjes weer allemaal! Ik wil uw perfecte imaginaire kleerkast ook wel delen dan haha.

    ReplyDelete
  2. Toffe dingen! Ik begin ook meer en meer naar jouw stijltje te neigen :). Echt al deze spullen
    zou ik ook wel willen hebben!

    ReplyDelete
  3. Die spullen zijn echt helemaal jou! Ik ben fan van alle pulls, ben echt een knitwear freak aant worden :)
    X

    ReplyDelete
  4. Looks like we have the same definition of a perfect wardrobe - love these picks!

    xo Jennifer

    http://seekingstyleblog.wordpress.com

    ReplyDelete