September 1, 2013

August #instadiary


Verdorie zeg, augustus. Wat een intense maand - zowel in de goede als in de slechte zin. Mijn 21e verjaardag, van kot verhuizen en verschillende uitjes met vrienden en vriendinnen waren enkele hoogtepunten, maar mijn herexamens en vooral het overlijden van mijn liefste tante Paquita waren ontzettende dieptepunten. Tussen al het verdriet door heb ik wel weer eens beseft hoe gelukkig ik mij mag prijzen met zo'n fantastische, warme, lieve mensen om mij heen. Tot 1 oktober, voor mijn vierde #instadiary! Al kijk ik daar niet zo naar uit, de zomer mag voor mijn part nog enkele maanden langer duren...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Afgesproken met twee fantastische vriendinnen, 30°C, lekkere wijn, zelfgemaakte tabouleh en een rustig plekje aan een proper meer in the middle of nowhere - augustus kon niet beter beginnen // Andréa, coolest girl in town // Oh, zomer // Ik weet dat autorijden en foto's nemen geen goeie combo is, maar deze zonsondergang moést ik vastleggen // Uitgeteld na een dagje 'kotverhuizen' // Mijn nieuwe stekje in Gent! // Ik kon mij geen betere verjaardagscompagnie wensen dan deze dames // Birthdaygirl // Gezellige kampvuur- avondjes bij Lode


ROA in BXL // Brussel, stripstad // Krotrock, een klein en alternatief festivalletje // Vriendschap is... samen studeren (met Sofie) // Justine gaat enkele maanden op Erasmus naar Stockholm en daarom gaf ze een Scandinavisch getinte afscheidsdrink - Ha kul i Stockholm, älskling! Ik ga je missen // #viewfrommyroom // Brussel, nogmaals - Grand Place om precies te zijn // Ik word stilaan een expert in het instagrammen van mijn ontbijt // Kotje!


21 augustus was zo'n zwarte maar tegelijkertijd ook zo'n mooie dag - de zonsondergang en de bijhorende sfeer 's avonds staan voor altijd in mijn geheugen geprent // Michaëls favoriete nummertjes al beluisterd? // Lily, zo'n schatje // Pakjes voor mijn broertje // #healthybreakfast // Schoon Gent! // Volcom en 7 For All Mankind - perfect match // Familie Flodder // Onah had haar Instax Camera mee op het verjaardagsfeestje van mijn broer - deze foto van mijn neef, broer en ik is een souvenir van de (iets té) leuke avond, haha

4 comments:

  1. Wat een prachtig nieuw kot heb je weten te bemachtigen! Ik ben al helemaal jaloers.
    Leuk om zo'n diary te lezen!

    ReplyDelete
  2. Allemaal heel erg leuke foto's! :) Wat een leuk kot heb jij, en zo'n schattig kindje!!!

    ReplyDelete
  3. Ik vind je Instagram sowieso supermooi, maar OH die laatste foto van Gent! PRETTYYYY

    ReplyDelete