December 30, 2013

This was 2013

Image and video hosting by TinyPic
2013, you were a tough one. Niet enkel voor mezelf, maar bij nader inzien ook voor mijn nabije omgeving. Hoewel ik dit jaar ontzettend mooie en intense momenten heb gehad, onthoud ik toch vooral de negatieve dingen. Blij dat ik dit jaar mag uitwuiven, dus. Maar omdat 2013 niet enkel uit negativiteit bestond, leek het mij wel fijn een kort overzichtje van dit jaar te maken. Leuk voor nu, leuk voor later. Om even op de quote van hierboven in te gaan: 2013 was vooral een jaar dat véél vragen heeft gesteld... Over de liefde, over familie, over vriendschap, over de toekomst. Over allerlei essentiële dingen. Hopelijk brengt 2014 wat inzicht en kan ik toch enkele vragen beantwoorden - maar waarschijnlijk komen er ook wel enkele vragen bij... Zoals elk jaar.

Bij deze wil ik graag jullie bedanken! 2013 was een goed jaar voor Laura Pauline K., ondanks het feit dat ik vrij weinig gepost heb. Ik heb nog nooit zo'n hoge bezoekersaantallen gehad en vind het nog steeds super wijs dat ik niet meer de enige ben die mijn blog bezoekt. Hopelijk komen jullie in 2014 ook nog eens af en toe langs, want - eerlijk waar - ik heb al veel aan jullie gehad! Een leuk complimentje, een goed advies, een virtuele knuffel... They all made my day(s).

JANUARI / Examens, examens, examens... / Django Unchained / Mijn oma werd 80 jaar (of nee: 79 + 1) en vierde dat in het bijzijn van Marino Punk / FEBRUARI / London calling! / Starten met Dagen Zonder Vlees / Eerste keer Charlatan (shame on me) met enkele vriendinnen / Worst hangover of my life (dacht ik toen) na het verjaardagsfeestje van mijn neef Emile / MAART / Meeting mama's vriend / Stage in 't vijfde leerjaar / Overpoort / Lily is geboren! / Finn is geboren! / Going ombre (voor 4 weken) / Start van een gezondere levensstijl / APRIL / Julie en The Place Beyond The Pines / Meeting papa's vriendin / Etentjes / Liefdesverdriet / Jazz (zowel de vriendin als de muziek) / Eerste BBQ van 't jaar! / MEI / Concert 74 Miles Away / Brunch bij Julie / Kampvuur bij Lode / The Great Gatsby / JUNI / Examens, examens, examens... / Hello iPhone! / Etentjes in Gent / Veel feestjes / Couleur Café (Matisyahu, Maceo Parker, Fat Freddy's Drop, Birdy Nam Nam, Tarrus Riley en Andy Allo) met Robin en Julie! / Familiefeestje / JULI / As known as 'leukste maand ever' / Valencia / Dour (Charles Bradley, Otto Von Schirach, Bonobo, Bambounou, Wax Tailor, Modeselektor, Gesaffelstein(!), Brodinski en Louisahhh!!!) / Fotograferen Week+end / Gentse Feesten / Brussel / Bretagne / AUGUSTUS / Mooiste zomerdag ooit / Kotverhuis / 21 jaar worden / Shoppen in Antwerpen / Verjaardagsetentje in Brussel / Justine uitwuiven naar Stockholm / Herexamens / Groot verlies in onze familie: tante Paquita / Léons 19e verjaardagsfeestje / SEPTEMBER / Inhaalexamens van herexamens / Jazz in 't Park / Even weer tiener zijn en een navelpiercing laten steken / Blue Jasmin met Thomas / Veel in Brussel / Veel aan zee / Familiefeestje / Mijn broertje bezoeken in Maastricht / Start derde opleidingsjaar / OKTOBER / Made in Belgium @ Vooruit / Véél etentjes / Snarky Pupyy @ AB / Quartier Cliché @ Kinky Star / Observatiestage eerste leerjaar / Eerste drum and bass- feestje in een lànge tijd / NOVEMBER / Stage in het eerste leerjaar / Opnieuw véél etentjes / The big change / Eraserhead met Thomas / Mama's 48e verjaardagsetentje / DECEMBER / Shoppen in Brussel / Trouw Nathalie en Stefaan / (Ik drink nooit meer jenever) / En opnieuw: veel etentjes, veel vrienden zien / Weekje aan zee / Onverwacht uitgaan in de blok, oeps / Studeren, studeren, studeren - wie zijn best doet zal het leren... / Error

't Is moeilijk om een jaar te reduceren tot enkele activiteiten, maar degene die ik hierboven vermeld, zijn toch wel de belangrijkste (en weet ik gewoon nog omdat ze in mijn agenda geschreven staan)... Maar wat zeggen ze weer? Life is what happens when you're busy making other plans? Hoewel je je de 'grote' dingen blijft onthouden, zijn het toch de 'kleine', alledaagse dingen die je leven maken, niet?

En dit leek mij ook wel fijn: een overzicht van mijn 12 favoriete blogposts van 2013...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
3 / Cinq
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Tot volgend jaaaaaar! X Laura

4 comments:

  1. Het doet me altijd een plezier om je blog te lezen,
    en je maakt echt prachtige foto's!
    Ik kijk er naar uit hier volgend jaar terug te komen :)

    ReplyDelete
  2. Ik hoop dat 2014 een beter jaar voor je wordt! :) Happy New Year xx

    ReplyDelete
  3. Ik hoop dat 2014 een fijner jaar wordt en dat je nog heel lang blijft schrijven :)

    ReplyDelete
  4. En zo zie je maar hoeveel er wel op een jaar kan gebeuren. Ik wens je een beter 2014 toe maar de dipjes van 2013 zullen je wel sterker gemaakt hebben.

    ReplyDelete