August 31, 2014

Helen Blanchaert maakt 'van alles'...

Image and video hosting by TinyPic

Waaronder ontzettend mooi geïllustreerd porselein. Toen ik vandaag langs helen b' s kraampje op de DOKmarkt in Gent passeerde heb ik even innerlijk gevloekt omdat ik niet genoeg cash bij had. Maar! Gelukkig bestaat er iets als internet (en Etsy!) en opent deze getalenteerde dame binnenkort een tijdelijke winkel en creatieve ruimte in hartje Gent. Met haar eenvoudige, pure maar toch gedetailleerde en grappige illustraties in zwarte Indische inkt maakt ze van tea time of 'koffiekletsen' een heuse belevenis. Ook ideaal om cadeau te geven, trouwens...

Image and video hosting by TinyPic
Als kerstcadeau voor je (schoon)ouders: hoe ze het liefst hun kopje koffie drinken.
Image and video hosting by TinyPic
Voor je vrijgezelle BFF die wel wat extra mannelijke aandacht kan gebruiken: één (of meer) van deze stoere karakterkoppen.
Image and video hosting by TinyPic
Of gewoon, voor mensen die al alles hebben: met deze kopjes zit je qua miskoopgehalte zo goed als 100% safe.

helen b & vrienden
11 oktober t/m 31 december
Serpentstraat 28 9000 Gent

4 comments:

  1. Zo leuk Laura!
    Tot in de winkel dan!
    Bedankt.
    groetjes,
    helen

    ReplyDelete
  2. Zo mooi! Vooral die met hoe je je koffie drinkt vind ik leuk.

    ReplyDelete
  3. Oh, wat zijn ze mooi!
    Allemaal eigenlijk. Tijdens het scrollen dacht ik alleen maar 'hebben!'. Bij elke mok weer.
    Liefs

    ReplyDelete